Wyświetlenia bloga

sobota, 10 września 2011

Zaczęło się..

 Cześć. Przez wakacje weszłam tu chyba raptem 2 razy, ale wiecie wakacje = totalne lenistwo.
Nie potrafiłam sie w sobie zebrać do napisania recenzji i dalej nie umiem. Zaczął się nowy rok szkolny, a za tym idą nowe wyzwania, ciężka nauka i egzaminy. Potem wybór liceum i inne duperele. Nie wyobrażam sobie tego jak narazie. Myśl o odrabianiu lekcji mnie osłabia.
W szkole nie jest najgorzej, pomijając, że minął jej dopiero tydzień a już mam zapowiedziany sprawdzian i kartkówki. Czy oni nigdą nie odpuszczą? Chyba nie.
A tymczasem pozdrawiam Was i życzę wszystkim miłego weekendu !

3 komentarze:

  1. Ja też mam zastój, nie mam czasu i nawet chęci czytać :/ Chce mi się tylko spać xD
    Masakra z tymi lekcjami... dzisiaj zrobię wszystko na przyszły tydzień, ale cóż... nadal siedzę w piżamie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to mam chęci do czytania, ale po przeczytaniu nie mam ochoty pisać recenzji ;p Nie ogarniam chemi wogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytać mi się też czasami nie chce, teraz niby od piątku miałam cztery dni wolnego, ale sama matematyczka zadała nam 20 stron zeszytu ćwiczeń i 25 zadań tekstowych :( Koszmar :(

    OdpowiedzUsuń